3 Eylül 2018 Pazartesi

DUYURU & HABER "Yılların Piyano Hocası, Koro Şefi, Müzik Ustası ve Sahnelerin Unutulmaz Solisti ÜNAL DIRAZ "Sadece 'Kamu Yararına' Halka Hizmet Edeceği ve Gönüllü Müzik (ve Piyano) Hocalığı Yapabileceği" Sakin, Huzurlu ve Güvenli Bir Sahil Şehrine (Beldesine / Kasabasına) Yerleşmek İstiyor"

Ünal DIRAZ
O bir sanat sevdalısı, 

müzik adamı, ince ruhlu solist
ve geniş halk kitlelerinin ilham perisi


"Doğduğum günden bu yana müzikle uğraşıyorum. Yaklaşık ELLİ YIL'dır enstrümanlarla iç içe, Piyano başında, atölyelerde, dershanelerde, korolarda ve sahneler'deyim.
Aslında yorulmuş falan değilim. Ama artık Büyük Şehirlerin gürültülü, sıkıcı ve bunaltıcı ortamından sıyrılıp; Yaratıcı, sevimli, sempatik ve halkıyla gönülden kucaklaşabileceğim "beni isteyen, kabul eden ve çağıran / davet eden" güzel ve mütevazi bir sahil kasabasına yerleşmek istiyorum.


Kesinlikle kimseden bir iş, yardım veya para (ücret) talebim yok. Kimseden bir şey istemiyor ve beklemiyorum. Yegâne amacım: Yerleştiğim yerde çevremdeki insanlara müziği öğretmek, dinletmek ve sevdirmek. Aslında güzel bir koroda piyano çalmak; İsteyenlere piyano ve diğer enstrümanlarda dersler vermek istiyorum.
ÇOK DEĞERLİ "KORO ŞEFLERİ", "SEVGİLİ BELEDİYE BAŞKANLARI" ve konu hakkında etkili ve yetkili Sanatseverlere ÖNEMLE DUYURULUR.
ÜNAL DIRAZ
Piyano Öğretmeni, Solist-Korist, Müzik Hocası-Koro Şefi
ANKARA
GÖRÜŞMEK İÇİN 
TEL/GSM: 0 537 864 63 11





ÖNEMLİ NOT: 
Bu HABER-DUYURU, 
Tanıtım ve beyan kesinlikle bir reklâm değildir.
Buna sebep sadece: Şahsıma yönelik bütün ilgi, alâka ve samimi teveccühe rağmen (sağ olsunlar, var olsunlar, hepsine minnettar ve müteşekkirim) Büyük Şehrin gürültülü, sıkıntılı ve bunaltıcı ortamından uzaklaşıp; Yerleşeceğim bir sahil şehri veya kasabasında, bulunduğum yerin insanlarına "amatörce" profesyonel hizmet vermek; Her yaştan çocuklar ve şehir halkına müzik alanında faydalı olmaktır. Tekrar ediyorum kimseden bir menfaat beklentim yoktur.
Ben sadece bir sanatçı ve müzik ustası olarak huzurlu ve güvenli, istikrarlı bir yaşam ortamı arıyorum. Hepsi bu kadar. Çünkü, büyük şehirlerde yaşam kalitesi düştü. Sevgi ve saygı kalmadı. Aynı apartmanda bile insanlar birbirlerini tanımıyor, tanımak içinde bir çaba harcamıyorlar. Öyle ki kendi oturduğunuz apartmanda aracınızı park edecek bir yer bile bulamıyorsunuz!..
LÜTFEN 
"Sakin-Huzurlu ve Şirin Sahil Şehirlerinden" 
BENİ ARAYIN
HERKESE SELÂM, SAĞLIK VE BAŞARI DİLEKLERİMLE..
***
YENİ UFUKLARA YELKEN AÇMAK İSTEYEN
MÜZİĞİN VE SANATIN ZİRVESİNDE BİR USTA
Ünal Dıraz
0 537 864 63 11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder